Mister Spex alennuskoodit

Mister Spex

Mister Spex (www.misterspex.fi) on Euroopan johtava silmälasien, aurinkolasien, urheilulasien ja piilolinssien myyjä verkossa. Se tarjoaa uuden ja ajanmukaisen tavan ostaa optisia tuotteita netistä. Siinä yhdistyvät verkkokaupankäynnin edut, laaja valikoima, suurempi valinnanvapaus ja osaavien optikoiden neuvot.

Mister Spexille tärkeintä on laatu. Siksi se tekee kaiken huolellisesti, tarkasti, laadukkaasti ja asiantuntevien kumppanien kanssa. Tuloksena on huippulaatua edulliseen hintaan.

Verkkokauppa myy vain johtavien valmistajien alkuperäisiä tuotteita sekä omaa edullista tuotemerkkiä. Valikoima kattaa yli 11 000 silmälasi- ja aurinkolasimallia yli 100 tuotemerkiltä. Sen kaikissa silmälaseissa on korkealaatuiset ja kevyet linssit, joissa on häikäisynesto ja UV-suoja.

» Siirry ostoksille

Voimassa olevat Mister Spex alennuskoodit ja tarjoukset 2021

Mister Spex: Black Weekin tarjoukset jopa -50 %

Silmälasit, aurinkolasit ja piilolinssit Black Weekillä jopa 50 % alennuksin.

Kokeile TrueLens Comfort Monthly -kuukausilinssejä vain 4,95 €

5 % alennuskoodi ensitilaukseen

Tilaa Mister Spexin uutiskirje ja saat 5 % alennuskoodin käytettäväksi ensimmäisen tilauksen yhteydessä.

Ilmainen toimitus yli 49 €:n tilauksille

Norm. 5 €. Tilaukset toimitetaan Postin välityksellä yleensä 2-5 arkipäivässä. Räätälöidyillä tuotteilla, kuten reseptilaseilla, on pidempi toimitusaika, josta saa arvion tilausvaiheessa.

Samankaltaisia alennuskoodeja kuin Mister Spex

Täydellinen lahja hänelle, joka rakastaa kauneudenhoitoa! Valitse 1, 6 tai 12kk lahjakortti ja saat nyt 25 % alennuksen.

Norm. 5,90 €.

Liity kuukausitilaajaksi ja saat nyt ensimmäisen boksin vain 10 € (ovh 17,99 /kk). Ensimmäinen boksisi on marraskuun Beauty Desires, jossa 5 kauneustuotetta yli 65 € arvosta.

Tilaa Glossyboxin ylellinen adventtikalenteri ja saat nyt salaisen, aiemmin julkaistun GLOSSYBOXIN lahjaksi kaupan päälle! Koe yhteensä 29 kauneusyllätystä! Hinta tilaajille 99 €, muille 129 €. Saatavilla vain rajoitetusti.

Alennuskoodin voi hyödyntää yli 65 €:n tilauksiin. Koodin voi hyödyntää vain kerran, eikä sitä voi yhdistää muihin alennuskoodeihin.

Liity Natural Goods Companyn Hyväntekijät-sähköpostilistalle ja saat heti kertakäyttöisen 20 % alennuskoodin käytettäväksi ensimmäisen tilauksesi yhteydessä.

Tietoa kaupasta Mister Spex

Jo perustamisestaan lähtien vuonna 2007 on berliiniläinen Mister Spex tarjonnut piilolinssejä, Euroopan suurimman valikoiman merkkisilmälaseja ja -aurinkolaseja huomattavasti muita halvemmalla. Avoimien hintojen sekä silmälasien ja piilolinssien kustannussäästöjen lisäksi asiakkaat hyötyvät laajasta valikoimasta ilmaisia palveluja, kuten näöntarkastuksista ja silmälasien säätämisestä. Mister Spex tarjoaa näitä palveluja yhteistyössä yli 550 optikon kanssa Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä ja Alankomaissa – ja sen yhteistyöverkosto kasvaa jatkuvasti.

Mister Spexin laillistetuista optikoista koostuva asiakaspalvelutiimi tarjoaa apuaan myös puhelimitse ja sähköpostilla. Yrityksellä on myös oma työpaja Berliinissä, jossa silmälasit viimeistellään ja laadunvarmistus tapahtuu. Poikkeuksellisen korkea silmälasien laatu varmistettiin viimeksi joulukuussa 2014, kun Stiftung Warentest -kuluttajajärjestö nimesi Mister Spexin yhdeksi parhaista optikoista.

Verkkosivustojensa kautta Mister Spexillä on toimintaa myös Ranskassa, Espanjassa, Itävallassa, Sveitsissä, Alankomaissa ja Isossa-Britanniassa. Kesäkuussa 2013 se osti ruotsalaiset online-myyjät Lensstoren ja Loveyewearin, ja tammikuussa 2015 norjalaisen piilolinssimyyjä Lensitin. Helmikuussa 2016 Mister Spex avasi ensimmäisen myymälänsä Berliiniin.

Tuotteiden laatu on etusijalla

Kaikissa prosesseissa ostosta toimitukseen yritys haluaa varmistaa huolellisesti, tarkasti ja asiantuntevien kumppaneiden avulla, että tuloksena saadaan erinomaista laatua edulliseen hintaan.

  • Laadukkaita kehyksiä 70 brändiltä. Mister Spex ostaa vain tunnetuimpien valmistajien alkuperäisiä tuotteita. Lisäksi se tuottaa omaa korkealaatuista ja houkuttelevasti hinnoiteltua merkkiä. Verkkokauppa tarjoaa yli 7 000 silmälasi- ja aurinkolasimallia yli 70 tuotemerkiltä, mukaan lukien Ray-Ban, Prada ja Tom Ford. Kaikki kehykset löytyvät suoraan varastosta ja ne ovat valmiina lähetettäväksi.
  • Halvemmat hinnat ja parempi linssin laatu. Jokainen reseptisilmälasien linssi on korkealaatuinen. Ne ovat erittäin kevyet ja tulevat aina heijastamattomalla pinnalla, joka ehkäisee häikäisyä. Ne ovat myös iskunkestäviä. Se toimii yhteistyössä maailman johtavien linssivalmistajien kanssa, mukaan lukien SEIKO Optical, Hoya Lens ja Essilor.
  • Ammattitaitoista käsityötä omassa työpajassa. Linssisi sovittavat laillistetut optikot yrityksen omassa työpajassa Berliinissä. Ennen lähettämistä, silmälasit käyvät läpi tarkan laaduntarkastuksen tarkoilla optisilla laitteistoilla. Mister Spex on myös Berliinin optikkoliiton jäsen.
  • Henkilökohtaista palvelua ja asiantuntevaa neuvontaa. Yksi yrityksen perusperiaatteista on varmistaa asiakkaiden tyytyväisyys. Asiakaspalvelu koostuu laillistetuista optikoista ja kokeneista asiakaspalvelijoista, jotka auttavat mielellään silmälasien ostamisessa ja tarjoavat ilmaista apuaan puhelimella tai sähköpostilla.
  • 100 % tyytyväisyystakuu. Mister Spexillä on Euroopassa yli 2 miljoonaa tyytyväistä asiakasta ja sen tavoitteena on tarjota erinomaista laatua ja loistavaa palvelua. Siksi se on saanut hyvät arvosanat asiakaspalvelumittauksissa.

Verkkokauppa, joka mullistaa optiset markkinat

Yli kuusi kymmenestä tarvitsee näönkorjausta. Nykyään monet ovat varsin tyyväisiä silmälaseihinsa. Mutta vuosien ajan silmälaseja pidettiin välttämättömänä pahana, eikä niinkään muotiasusteena. Asiakkaat olivat tyytymättömiä, koska kehysten ja linssien hinnat olivat korkeat, hinnoittelusta puuttui läpinäkyvyys, eikä ostokokemus tarjonnut emotionaalisia kohokohtia. Digitalisaation kasvettua tämän vuosituhannen alussa nuori, liiketaloudesta valmistunut Dirk Graber alkoi pohtimaan, miten optisen alan asiakkaat voisivat hyötyä internetistä.

Graberin visio oli selkeä: tuoda verkkokaupan laajempi, heti saatavilla oleva muotivalikoima ja läpinäkyvä hinnoittelu optometriselle alalle ja luoda uusi tapa ostaa silmälaseja.

Yhdessä Spreadshirtin perustajan Lukasz Gadowskin kanssa Graber konkretisoi liiketoimintamallin online-optikoksi, jonka hän nimesi Mister Spexiksi. Yksi asia oli alusta alkaen selvä: verkkokaupan kehittyminen oli jättänyt optisen alan Saksassa täysin koskemattomaksi.

Timiin kuuluivat myös Graberin ystävä Björn Sykora ja kaksi IT-asiantuntijaa, Philipp Frenkel ja Thilo Hardt. Yhdessä he loivat Mister Spexin, joka perustettiin joulukuussa 2007. Ensimmäinen verkkokauppa avattiin huhtikuussa 2008.

Suurin haaste verkkokaupassa oli vakuuttaa asiakkaille, ettei silmälasien ostaminen netistä ole niin vaikeaa, kuin voisi kuvitella. Reseptilasien tilaaminen verkosta tuntui monille asiakkaille vieraalta ajatukselta. Tästä syystä Mister Spex on mainostanut silmälasien ostamista netistä aktiivisesti omilla TV-mainoksillaan jo alkuajoista lähtien.

Yrityksen tavoite oli, että asiakkailla pitäisi olla hauskaa tilatessaan laseja netistä, mutta myös huomata kuinka helppoa ja turvallista se on. Se loi verkkokauppaan kattavat tuotekuvaukset sekä älykkään hakutoiminnon ja tuotesuodattimet. Virtuaaliset 2D- ja 3D-sovitukset tulivat myöhemmin ja niissä asiakkaat kykenivät kokeilemaan kehysmalleja omaan kuvaansa.

Vuodesta 2011 lähtien Mister Spex on tarjonnut näöntarkastuksia ja silmälasien säätöjä hyödyntämällä yhteistyötään paikallisten optikkojen kanssa vastatakseen asikkaidensa tarpeisiin. Tällä hetkellä se tekee yhteistyötä yli 550 optikon kanssa Keski- ja Länsi-Euroopassa. Vuoden 2016 se avasi ensimmäisen fyysisen myymälänsä ja keskittyy monikanavaisen konseptinsa laajentamiseen.

Nykyään Mister Spex toimii 11 maassa ja se on saanut tuekseen tunnettuja sijoittajia, kuten Goldman Sachsin. Yritys on palvellut yli 2 miljoonaa tyytyväistä asiakasta ja se työllistää yli 400 työntekijää. Se haluaa edelleen tarjota fiksun tavan ostaa silmälaseja.

Yhteystiedot

support@misterspex.fi
09 - 231 135 08

Verkkokaupan kuvaus päivitetty viimeksi 29.1.2019.